Acasa Opinii EȘTI ÎNȘELAT? ȘTIAM! CARE-I PROBLEMA?

EȘTI ÎNȘELAT? ȘTIAM! CARE-I PROBLEMA?

7 min read
0
0
144

Deși înșelătoria este infracțiune, trăim într-o societate în care toata lumea înșeală pe… toata lumea! ACCEPTĂM CU TOȚII, TACIT, CĂ S-AR PUTEA SĂ FIM ÎNȘELAȚI! Nu de o persoană sau alta, ci de către multinaționale și marii producători! Stăm încorsetați în ideea că, dacă suntem atenți, am putea scapa! Nu suntem revoltați că această înșelătorie ar trebui de fapt să nu existe!

Societatea ipocrită afișează valori în care nici ea nu crede. Suntem îndrumați către corectitudine și respectarea legii pentru o conviețuire corectă și fericită. Desi acestea sunt valorile afișate pompos, noi ne petrecem zilele într-o veșnică luptă cu înșelătoria.

De ce atunci când vrem să cumpărăm o mașină sau mergem la piață, la supermarket, la mall sau la fast food, stăm în gardă? De ce suntem cu inima strânsă când cumpăram ceva? PENTRU CĂ ȘTIM CĂ S-AR PUTEA SĂ FIM ÎNȘELAȚI! Cei care se ocupă cu bunul mers al acestor afaceri își storc creierii și caută modalități de a-și prezenta marfa sub mii de forme, numai cum e în realitate NU!

De ce toata lumea își bate capul să înșele pe toata lumea? Pentru că înșelătoria la nivelul higt-life, macro, nu se pedepsește! E un mod de viață! Facem față cu greu bombardamentelor informaționale care ne împing să cumpărăm și să tot cumpăram! La un produs care costă 1,99, este deja vizibilă intenția de a fi înșelat. Să nu mai vorbim despre informațiile de pe eticheta care sunt trunchiate! Intenția e clară? DA! SĂ FII ÎNȘELAT!

1-Pe un produs care dai 1, 99, de fapt el costa 2 lei, pentru că atât plătești pe el!

2- În afișarea prețului va fi vizibilă cifra 1, iar 99 va fi extrem de mic.

Nu mai vorbim de produsele expirate sau care au un preț la raft și altul la casă! INȘELĂTORIA NU SE PEDEPSEȘTE LA NIVEL MACRO! Asta e viața! Dacă la nivelul tău ai face ceva de genul cu alt cetățean ai fi încadrat imediat la infracțiunea de INȘELĂTORIE!

De ce se feresc să spună ACEST PRODUS COSTĂ 2 LEI?! SIMPLU, CLAR ȘI TRANSPARENT!!! SIMPLU: CA SĂ FII INȘELAT! Treaba este cu intenție vădită!

Nu mai este niciun secret pentru nimeni că lanțurile de restaurante fast-food apelează la Photoshop pentru a-și îmbunătăți aspectul produselor. De ce? PENTRU CĂ VOR SĂ TE ÎNȘELE! Te-ai întrebat, însă, care este diferența între ceea ce vedem la televizor și ceea ce este în farfurie?

Toate produsele trec prin mâna unui food stylist, care le fac să pară mult mai colorate, mai proaspete și mai voluminoase. În realitate, însă, lucrurile stau altfel…

În timp ce stăm la rând și așteptăm să ne comandăm hamburgerul, privim într-o fotografie pompoasă, savuroasă și colorată un ditamai sandviciul! E imens! Merită! După ce l-ai achitat, realitatea e cruntă! De ce? Pentru că ești ÎNȘELAT CU INTENȚIE!

Reclama                         Realitate

Acceptăm fără să știm de ce?!

Nu mai dezvoltăm subiectul piețelor agroalimentare, piețelor de pește,  al piețelor second-hand auto, al ofertelor, al reducerilor, al magazinelor on-line, al tepei WV în America, al firmelor de construcții, al celor care zugrăvesc, al mecanicilor auto, al agențiilor de turism, al celor care oferă cazare, al băuturilor acidulate, al magazinelor de jucării… etc… etc… etc…

LA VITA E BELLA!

ATENȚIE, SĂ NU INȘELAȚI PE CINEVA!!! SE PEDEPSEȘTE! E INFRACȚIUNE!

Mihnea L.

 

Load More Related Articles
Load More By Redactia
Load More In Opinii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Check Also

Noi date privind desfăşurarea cursurilor

Un număr de 305 de unităţi de învăţământ din ţară desfăşoară cursuri potrivit Scenariului …